Wednesday 11 December 2013

威廉C先生生日

原來有三個月無update. 呢幾個月真係堅忙。仲有好似無論我訓幾多個鐘都好似唔夠訓。我真係好期待一月放假返香港。不過我諗一定會好忙仲忙過返公。甘岩今次一月底過年。因澳洲係2月頭開學所以如果今年唔返都唔知幾多年之後先再有機會係香港過新年。我諗我都有7年
無係香港過過新年。

威廉C先生同秋天都係同一個星期生日。一個9號另一個15號。 秋天個一個 生日派對係一個月之前開始籌備。因為實在太多野攪。等秋天生日會完左先再post一下點解要用一個月甘 誇張。

威廉C生日個日自己同公司請左一日假。佢過順便可以整下個後花園喎。因我近來真係太多野做。所以威廉C先生個日要自己去買我送比佢既生日禮物同生日旦糕。哈哈!!我放左工之後就出發去預先訂左既意大利餐廳再之後就去左食甜品。生日旦糕就留到返到屋企先吹蠟燭。

No comments:

Post a Comment