Monday 30 September 2013

中秋晚會

 秋天讀個間中文學校係上個星期6攪左個中秋晚會, 總共有3間中文學校出席同表演,
 當晚地點係O係柏斯中華會館
 
秋天個日仲有份表演唱歌, 唱"我的好媽媽". 老師係兩個星期之前已經要我地D家
長同小朋友準備唐裝, 但秋天係上次5月返HK個件唐裝裙爆左線, 所以掉鬼左, 原先
諗住返到香港先買比秋天, 事出突然! 係呢度真係唔知買唔買到唐裝裙, 但原來呢度
都係唔難搵, 係我之前一直無留意, 買左一件粉紅色期袍比秋天
 
秋天個日穿件粉紅色期袍, 梳左個計, + 上一條珍珠頸練!!
變左做小芙蓉!!大愛!!!  
 
 
到左場地, 個日有幾個小檔口買野, 有食同玩
我買左幾盒食鬼既野, 有花生粫米慈, 艼頭糕同素餃, 不過無一樣威尼C先生同秋天
鐘意食, 除左食之外我介買左一條魚比秋天, 今年中秋婆婆無記燈籠過黎,
甘買條絲帶魚比秋天頂住先
 
 
等左3個鐘同睇左好多表演先到秋天個組, 差唔多9點即秋天既訓教時間.
秋天一眼訓累起上黎唔係人甘品, 所以開頭都有D擔心個會發睥4唔肯唱,
點知上到台佢又OK喎, 仲唱得好開心, 真係一個幾好一個比秋天既演出幾會.
至於佢唱個首"我的好媽媽" 其實秋天只係唱個幾次, 佢唱得最似樣個句就係
"我的好媽媽" 但之後D歌詞佢都唔識, 不過我聽到佢唱個句都好SWEET
 

1 comment: