Friday 20 December 2013

後花園

我地威廉C一家係今年年頭就決定想係今年要攪好個花園。前科係兩三年之前威廉C先生買左個唔知可以裝到幾多千公升水既地下水缸返黎埋藏左係個地度之後就成個後花園變左沙漠甘。原先既草地都比佢掘起哂。威廉C仲拍哂心口話花園既野包係佢身上。 點知我等了又等。。11月中都未見佢有任何舉動。所以我就用左秋天生日係屋企攪派對黎做籍口等威廉C先生快快動手係生日會之前攪掂佢。佢最錫個女。用秋天黎做魚餌就最岩。哈!! 原先我正係諗住鋪下草就算。點知佢又話要整個沙池比個女。 秋天係好鐘意玩沙呀。一係唔整一整就整獲金既。原來比小朋友玩既白沙甘貴。 正係買沙都買左成千幾蚊港劇。油間玩具屋d油又千幾。叫人黎產平花園又二千幾。仲有d磚又千幾。。又新草皮3~4千幾。加埋d其他開支有好幾千。秋天生日會禮物加 派對又幾千。所以我原先想買個chanel 袋都夢碎了。甘我都認為用d錢黎整好住既地方係實際d. 整完個花園之後真係好舒服。秋天真係幸福。

No comments:

Post a Comment