Thursday 17 April 2014

復活節派對

第一次用iPad 黎寫卜, 唔知好唔好用?
知道有好多個月無寫卜, 我地威廉C一家真係由11月中開始一直忙到依家。
卜一直都好想寫返, 如果iPad 好用甘我去到邊都可以寫。 之前有試過用手提電話寫都相同文字好難
控制。所以都放棄左。 
就黎復活節, 所以我請左兩位朋友同埋佢地小朋友黎我家開party。 其實今次無準備好多野。 只是叫左中餐外買同買左個旦糕。 今次真係輕鬆。 




3 comments:

  1. Replies
    1. 我依為我個卜無左人睇。。hahhaahaa..how are yoy? Roma mama

      Delete
    2. 我有睇你個blog但一直留唔到言依家冇問題。我ok ah,你呢?

      Delete