Thursday 19 September 2013

去秋天學校做幫手

星期二個日請左一日暇去秋天學校做幫手。原意我係想睇下秋天上堂有冇成日發白日夢。個日同秋天返到學校我就留低係秋天課室。老師介紹比d同學知今日會有一位特別人物黎左呢個班房。於是老師要求秋天企出黎介紹我。點知當老師問到秋天要班同學點稱呼我既時候。佢好怕羞甘又好細聲甘講 “媽咪“。 哈哈! 老師話d同學唔可以叫你媽咪 做媽咪喎。甘我之後就係秋天細細聲甘講左我個名。
攪掂左呢樣之後老師就同小朋友做英文字同數字練習。經過左一陣既觀察。秋天果然有時發下夢望來望去。但當老師叫佢名既時候佢又識答老師既問題。仲周不時舉手答問題。做完練習之後就係活動時間。老師個日分左4張台。每一張有4個小朋友。一係寫英文字同填顏色。個地個日學個k 同c字。二係練習寫1 ~ 20既數字。三係最受歡迎就係ipad 英文字母練習。而我就係個日負責呢個環節。四係做勞作。畫火山之後用吸管吹d橙色水彩做成熔岩。

每個環節大約用8 ~ 10分鐘就輪到下一張台。 d小朋友個個都好enjoy 又開心。我個一刻諗唔起我讀幼兒園個陣究竟做過d咩同上堂又學過d咩。但就好想知香港既小朋友係秋天既歲数係學緊d咩呢。唐詩300首??個日逗留左2~3個鐘我就走啦。係走個陣有好幾位小朋友上前比左我一個擁抱之後仲同我講左句thank you. 真係好可愛!!!!!

No comments:

Post a Comment