Thursday 19 September 2013

小富婆

秋天其實係一位小富婆。細細個都已經有三間屋。請睇相!!

仲要呢d甘既玩具屋一d都唔平。用尺價計真係貴過香港豪宅。我小時候都唔知幾肯有一間。到生左秋天就買左3間比佢 (我知係我想滿足自己)。但佢最愛既竟然係用紙皮箱當玩具屋。一個紙皮箱就玩左一個晚上。秋天係房度拎哂自己既被同枕頭放入去跟住扮訓較。哈哈!係唔係有d熟口熟面。聽聞香港有個富婆都係甘。有成憶身家都係訓紙皮箱。

2 comments:

  1. 秋天係好幸福的富娑,我家的花園好細無位放,加上價錢都好貴無錢買又唔捨得買,最多帶他們去反斗城或遊樂場玩吓就算。我都覺得細路仔係好鐘意玩紙皮箱,有時大人認為係垃圾,但他們都覺好好玩當係寶!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實呢邊好多人都買二手呀, 放返出去一定有價

      Delete